lørdag den 15. marts 2014

Gratis gaver til gravide

Som gravid for første gang er der en hel ny verden der stille og roligt presser sig på. Særligt når det kommer til indkøb af udstyr og lignende skal man forsøge at forudse hvordan ens liv med den bette kommer til at være, for at kunne vælge det udstyr og grej der kommer til at passe bedst ind i ens hverdag.
Men når det kommer til småtingene, såsom bleer, sutter, vaskeklude og lignende, er der heldigvis en del der gerne vil introducere dig til deres produkter og man kan derfor forskellige steder afhente gratis baby-/startpakker.
Selv har jeg skaffet pakker fra BabySam, Matas, Rema 1000 og Lidl.
Nogle af pakkerne er mere reklame end andre, men jeg må sige at jeg blev positivt overrasket over pakkerne fra Rema 1000 og Lidl. Så de to vil jeg helt klart anbefale at man gør sig den smule arbejde der skal til for at kunne afhente dem i butikken.

Hvordan får du fat i dem? 

Rema 1000:
Følg dette link, udfyld formularen og der er en BabyPakke klar til at du kan afhente den i butikken (og som skrevet ovenfor er det absolut en af de bedre).

Lidl:
Næsten ligesom hos Rema, følg dette link, udfyld formularen og der er en BabyPakke klar til afhentning i den valgte butik.

BabySam:
Følg dette link, så kommer du ind på deres hjemmeside hvorfra du kan klikke dig videre til en Baby Box som så kan afhentes i butikken. Det kræver at du siger ja til at modtage reklamer forskellige steder fra.. Jeg tror det ca er en 3-4 mails du vil få om dagen ved at sige ja til dette tilbud og om det er meget eller lidt er op til dig at vurdere.

Matas:
Hos Matas skal du først være klub-medlem. Derefter skal du i Min profil og Mine interesser vinge af at du venter barn og gerne vil være medlem af Baby Club Matas. Så er der adgang til en gavepose som skal afhentes i butikken.

På nettet har jeg også læst mig til at man kan få gratis babypakker hos fx Apoteket og Libero, men disse har jeg desværre ikke selv haft held til at finde frem til, så måske det er noget man tidligere har kunne.

Har du ellers fif til hvor man kan finde gratis gave poser så knyt endelig en kommentar hertil :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar