mandag den 10. marts 2014

Reklamepolitik

Landlig Idyl samarbejder som udgangspunkt gerne med firmaer og PR-virksomheder.

Samarbejde og reklame skal have relevans for mig og min blog og ellers stemme overens med bloggens øvrige indhold. Samarbejde og reklame kan fx være ved at jeg tester og anmelder jeres produkt - i dette tilfælde skal det være produkter jeg personligt kan stå inde for og det vil altid være min uforbeholdne mening jeg udtrykker. Ønsker i at forkæle mine læsere kan samarbejdet også være i form af Give Aways - dette skal ligeledes være produkter jeg personligt kan stå inde for.

I indlæg på min blog, hvor der er tale om samarbejde og/eller reklame, vil der være en henvisning til denne side med min reklamepolitik.

Har man spørgsmål eller ønsker man som potentiel samarbejdspartner at kontakte mig kan det ske pr. mail: jeanetteliberoht@gmail.com

/Jeanette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar